Sussie´s Saga -

söndag/måndag

jaaooo.. seeeg dag..
hade eftefest igår, sådär oplanerat. det blev allsång och såntävlingar och jäger. Väldans trevligt måste jag säga.
mindre trevligt var att jag la mig 6 imorse.. sen iväg kl 1 på hundträff.. en väldigt blöt en. Sen direkt å jobba..
slutade halv elva, tog med mig korven hem och käkade makrillsmackor, korven sover på soffan med hundarna nu och david viker tvätt.. ja ska ge honom medicin sedan så detta är hans straff :p

JAG SKA ÅKA TILL MIN FRU SNART!!!!!!
nästa söndag närmare bestämt!
Blev lite hastig och lustigt och så.. men hjärtat är ju alldeles ensam nu så vafan! så kan vi inte ha det!
har absolut inte råd eller tid. men hon är så jäääävla värd det! tusen ggr om!! hade tänkt att vänta med resan och spara lite pengar men det skiter jag i!  jag har ju lite sparpengar så jag får gå dit å norpa lite :) löste sig bra med hundvakt också.. mamma och korven blir bara glada när dom får passa dom små liven så :)

vill åka nu till kära fru! men denna vecka gick inte.. har lite jobb plus svårt att dona med hundvakt på så kort tid..

ska försöka vara ekonomisk nere i gbg.. handla mat på ica å så.. istället för å köpa nå äckel på pressbyrån..

därimot kan jag inte boka biljet.. JÄVLA SJ.. kommer inte åt bokningsgrejjen så jag får kolla imorgon när jag vaknar istället..

jag vill flytta nuuuuu! Om jag blir ledig på torsdag ska vi gå igenom davids stora fula vita hylla och förhoppningsvis slänga den! att man ska bli så lycklig av något dyligt :p

nu ska jag meducinera bejben.. godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Bea

superfin blogg! hoppas du får en jätte bra vecka

2008-10-06 @ 05:57:52
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Carro - frugan

men lite uppdatering önskas bruden, love!

2008-10-09 @ 21:21:10
URL: http://carro11.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0