Sussie´s Saga -

stabilt

eller inte..
Var precis påväg ned i sängen, messade till staffan (han kunde inte träffas imorgon å sen åker jag hem..) att vi får helt enkelt kanske ses nästan gång jag åker upp(ned)..

han ringer upp.. ber mig med väldigt ledsen röst att komma och dricka öl med han och några arbetskamrater.. visst tänker jag.. öl är gott och träffa staffan är kul och dom tar det lungt för alla ska jobba imorgon..

JO MEN TJENA! vad jäääävka bra dert gixck!!! ettt par gratisöl senare så.. en vääääääääääääääldigt trevligt brud som hette petra insisterade på att bjuda på öl.. då jag ville köpa åt alla andra..
(hon sa då att jag hade bjudit för mkt, jag har aldrig träffat dessa människor förut :p)

men. sällskapet var underbart, ölen varngod och krogarna stänger ju för an aldrig här i götelaborg

klockan är fyra och jag hade tänkt att somna vid tolv. Stabilt läge då lr?





PINSAMMAST ikväll var ju jag dock.
När jag är full har jag väldigt lätt att snappa upp dialekter utan att tänka på detta. När folket omkring mig upptäckte detta trodde dom att jag drev med dom. jag var tunvgen att erkänna och alla garvade som fan.
efter några timmar trodde jag att jag snackade som jag brukar, då micke utrycker att jag låter som jag bott i götelaborg hel kvällen.

Det blev e hel roman detta.. ellRrrRrRRrrr :)):):):)I:;):;););) jag borde nog sova nu.

En jävla massa kyssar på er underbara läsare och TACK FÖR ALLA UNDERBARA MAIL JAG FÅTT!!!!!!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0