Sussie´s Saga -

Tisdag

hej å hå.. snart bara en månad till flytt. FYFAN.
idag har jag och david röjt ska ni veta.. slängt över 5 stora svarta påsar med skit, fyllt 4 stora påsar som vi ska ge bort till bättrebehövande. Huujedamej. Ont i ryggen har jag nu!

Var iväg på en "ansiktsbehandling" hos min vän maria K idag.. hon har utbildad sig till hudvårskonsulent.. köpte även hem lite prylar.. väldigt dyra prylar.. men man har ju nöjdhetsgaranti så ;)
Får se om man får iordning huden.. har varit jävligt dåligt på senaste med kylan som kommer.

Ska inta soff-position och kolla på lite atlantis.

Imorgon då jävlar korven :p

Kommentarer
Postat av: Korven

Haha kan jag loooooova=)

2008-10-29 @ 02:18:29
Postat av: Cizzi

Ja jag tycker den är söt.

Det är Sugarbabes - About you now.

Men den går ju mycket fortare. :)

2008-10-29 @ 09:37:18
URL: http://tjockbebis.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Mary Kay produkter?

I love it! Köpte en del igår =D

2008-10-30 @ 17:29:17



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0