Sussie´s Saga -

gbg by night

jao.. ligger i villan i sängen.. Har kollat på lite sg1.. Gud vad jag älskar min laptop!
dom bästa 7.000:- jag har spenderat iaf...

suttit och kikat på tapeter också.. boråstapeter .. Och det finns så många fina så jag blir alldeles gaaaalen!
jag har ingen aning om hur jag ska göra!!!!

Jag funderar på nå ljust med silvrigt inslad i vardagsrummet och en grå/svart fondvägg.. Men sen gäller det ju att mönsterna passar ihop.. Fondväggen är pytteliten också så jag tror det blir bra med en mörk vägg.
Därimot får vi ju tapeter ifrån gavlegardarna.. och dom är ju inte alls lika fina och mönstrerna kommer ju inte gå ihop med boråstapeterna..

Köket har jag noll aning om.. hallen blir samma som köket iaf för det lixom sitter ihop..
Och sovrummet.. ja.. JAG VET INTE

jobbigt jobbigt. Vem visste att det var så här ansträngande att planera en lägenhet?

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0