Sussie´s Saga -

har jag gjort något dumt nu?

Min kära bejbi fixade nämligen spelet SPORE till mig.. Och nu funderar jag på om jag ska säga hejdå till mitt sociala liv? jag har inte provat än, ska strax göra det. Spännande.. blir det som sims som jag var fast vid förr så syns vi sen. haha :p


Idag har vi inte gjort så mkt.. carro hade dialys så jag drog in till stan å köpte ett par DVSskor och lite makeupstore grejjer och bokade tid för å fixa nagelförlägning. Spännande.
sen när jag kom tillbka drog ja å carro ut i kylan å huttrade i nån timme å snackade skit. Sen skulle vi se film.. men ja fick se den själv för carro tvärslocknade :p SÖTNÖT

Nu ska ja spela.. jag tror inte ja kommer få sova nå inatt heller.. hehehe.

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0