Sussie´s Saga -

hihiih...

Gissa vem som är lyckligast på planeten idag?
Fast jag ska åka å jobba.. fast jag är så sjuuuukt bakis..
WIIIIIIIIII jag ska ääääntligen bo i radhus!!! mitt radhus!!!
som hon som bodde där nu sa.. det var nog meningen att ni ska bo här..!!!

Åååh jag hoppas ulla är å spelar ida så ja kan berätta att jag ska bli hennes granne. HIhihiihihIH!!!!

Nu är det planering som gäller..
tapeter? flyttkartoner? ojoj! ja har faktiskt aldreig flyttat.
jo.. när jag var 2.. hehe.

Det här är ju lixom davids lägenhet.. alla hans grejjer.. jag började bara sova över och till sist gick jag aldrig hem..


Men nu ska jag flytta hemifrån! wiiiiiiiiii!!!!!

Kommentarer
Postat av: Soile

GRATTIS! Fan vad kul att ni äntligen fick radhuset! Kramar!

2008-09-12 @ 16:29:45



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0