Sussie´s Saga -

huuuu..

Så har vi varit och kollat på radhuset.. lite onödigt men ja ville ju prata med hon som bodde där och så om altanen mm.. det var precis lika fint som jag minns det.. om inte mer finare då det kändes lite större.. han som bodde där innan måste ha mublerat väldigt konstigt..

usch.. här sitter jag å tänker på tapeter när jag inte ens vet om vi får det.
Cissi och tony skulle kolla ikväll. Och jag ber till gudarna att dom inte tycker om det!!!
Hon som bodde där nu hade lite dåligt samvete.. hehe. Hon var faktiskt jättetrevlig! förstår att ulla(grannen)tyckte om henne..

aja.. ska ned på stan strax å dricka öl... igen... hehe. blir ju inge i helgen så..

Näe.. nu ska jag nog göra mig fin.. inte för att jag tror att det går. Puss

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0