Sussie´s Saga -

In Gothenburg

Hej å hå! Nu har jag landat.. det gjorde jag dock för ett tag sen..
klockan 2 kom jag fram till Göteborg.. sen har jag å carro varit ute med stolen å snackat skit, köpt 18(!)glassar
Dom hade utförsäljning inför hösten SIA-glass alla i boxen 5kr/styck! så jääävla ballt ju
Jag kommer rulla hem utan tåget på fredag :p
carro köpte 11 glassar å jag sju. heheheh.

Carro gör omläggning nu för det började läcka så jag passade på å dra till villan å packa upp å göra mig lite hemmastadd!


Är det någon som vet nå skojj jag kan hitta på i gbg?

Jag ska iaf spela bingo någon dag.. haha :p måste kolla in konkurrenterna i sverige lixom. Sen kanske jag skulle ta en öl med staffan å han arbetskamrat.. fast han ville ha en vit månad. Men jag tycker han kan ställa upp för mig!

Aja.. Nu ska jag ut å röka å ringa bejbi

PUSSAR


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0