Sussie´s Saga -

Radhus


oooh vad jag lääängtar! Nu är det ju inte huset som är på bilden då.. Det där är bilden gavlegårdarna har på själva området.. mitt radhus ligger 2 hus in.. framsidan är lite mindre..
tänkte gå förbi häromdan när det var sol å knäppa kort så ni kan få se..
men dom håller på å lägga in fjärrvärme så gräsmattan är trasig och altanen på framsidan bortriven.. hehe. Ser inte så himla hemtrevligt ut just nu.. :P
Men det braiga är att dom som lägger fjärrvärme ska bygga en splitter ny altan till mig! blir samma stuk hoppas jag för den var riktigt fin innan!
så så fort dom har fixat gräsmattan och byggt altan slänger jag upp bilder...
hoppas det inte kommit snö då bara. hehe :)

Ska även höra med bruden om vi får komma lite innan vi flyttar in å tapetsera.. hon bor ju inte där längre man har kvar det för att ha sina möbler någonstans ^^

Är ju så tokigt jobbigt när man flyttar inom gavlegardarna.
Första dec kl 12 ska vi vara ute ur denna lägenhet och det ska vara flyttstädat, och vi får inte nycklarna försän efter kl 12 samma dag.
Hur fiffigt är det??? inte alls!

flyttkartonger på G nu också! har så himla mkt jag måste gå igenom.. är ju MKT som ska slängas så.. usch.. orkar inte ens tänka på det :p

Aja.. ner i säng

Imorgon ska jag på utställning med saga!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0