Sussie´s Saga -

första

först ut i mitt lila serie-tema blir Rouge från x-men (tecknade verisionen, hon är ballare :P)

(nej jag är ingen tönt.... ;) )



Jag tänker köra på färgerna från hennes dräkt, som alltså är gul och grön och lite brunt för jackan
Ska försöka få med det vita från hennes hår också men jag har ingen helvit ögonskugga som ger så mkt färg.

Aja, laga mat, plocka lite och sminka mig står på listan nu.. Pussar :)
Ska försöka med lite cut and crease också för första gången :P

Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Javisst gör den det.. men den ska ju highlightas lite nu till sommarens look bronzed =)

2009-02-25 @ 20:05:25
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Rouge är en av mina favoriter ur X-men. HAtade att hon blev så mesig i filmerna. Hon är ju långt ifrån vad on framställdes som där. Men, men... Hur som helst, ascoolt tema! Fattar inte att jag missat detta... Jag är lite off när jag är på landet.

2009-02-27 @ 10:12:05
URL: http://sminkan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0