Sussie´s Saga -

Ikeas låda från helvetet

rubriken säger väll allt?

Var på ikea idag för å hitta saker till min kära sminkhörna. Och något jag behöver är ju förvaring!
denna lillla pluttiga låda tog mig 2h att bygga ihop (sandpapprade den också för den var inte så trevlig)
99:- kostade den så ja menar.. det är ju inte direkt några pengar!



Så denna blir tillägnad mitt MUS och MAD smink..
Får se vad jag ska hitta på till resten.. Tusan.. alla lösögonfransar.. paletter.. ujuj..

Aja. Lådorna ska ni få kika i!



här slängde jag bara ned allt lång..
Kajaler, eyeliners, lite borstar.
Ville bara få bort det från soffan just nu för min kära saga har ätit en
ögonbrynspenna och ett prov från MAD..


Här har vi alla cybershadows och eyedust´s.. Längst in ligger dior och viva la diva..
Som sagt. slängde ned allt..


VA!? sa någon glitter? näeeee jag älskar inte glitter! vad har du fått det ifrån?



hääär vare tomt. Varför? Kanske för från USA är det på G en STOR beställning från lite olika mineralställen. Mwaha!



Och mina Microshadows, slängde in resten av saker längst in..
hatar btw MUS´s nya burkar, man ser ju fan inte ens vad det är för färg
vem kom på den idén egentligen? HÄNGAS SKA DOM. :p

Jag är lite hatisk. men min rygg gör ONT.

fick upp hyllorna till sminkhörnan också.. utan vattenpass. Och det var jävligt jobbigt.
jag fick en rund spegel av älskling, men den måste jag ha vattenpass till så jag ska låna av pappa imorgon..
Så förhoppningsvis blire klart imorgon!
Sen behövs bara riktigt bra lampor.. det hade jag INTE råd med. så jag köpte nån skit för 49 kr..

Ska måla om denna byrå också.. måste köpa färg. Och penslar
Någon som vill ge mig? :P Aja.. Nu dör min rygg! Syns imorgon!



Kommentarer
Postat av: keit

Oi oi oi vilka mumsiga färger man kunde använt på naglarna. Bäst att du slår igen lådan. :-)

2009-02-10 @ 00:40:51
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/
Postat av: Hanna

Heheh jag har massor med färger och penslar eftersom jag går estet-bild på gymnasiet ;D

2009-02-10 @ 01:13:47
URL: http://hannaogren.blogg.se/
Postat av: Elin W

Ett tips om du ska måla om dina byrå, jag använde sprayfärg som jag köpte på färgton. :) Behövde inte ens två flaskor.

2009-02-10 @ 13:53:11
URL: http://tomoholic.blogg.se/
Postat av: Sminkan

Vad kul med ny förvaring! Ser praktiskt ut! Och NU kan jag kommentera!! Yay!

2009-02-10 @ 19:01:25
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Emma

Håller med dej helt med MUS nya burkar! Usch, vad jag blir irriterad på dom, man ser inte vilken färg det är, och dom går ju sönder så fruktansvärt lätt oxå. Tappade en ny skugga, som gik sönder i mitt lilla badrum, men har tappad de gamla burkarna flera grr, men de har hållt.

Nej, tummen ner på dom.

Väldigt inspererande blogg btw!:]

2009-02-12 @ 17:45:27
URL: http://torrkulspetspenna.blogg.se/
Postat av: Camilla

köpte också en sån där liten hylla till mitt smink för några månader sen men den med nio stycken små lådor. omöjlig att sätta ihop, med dom där små spikarna som dom tror att man ska klara av att slå i på rätt ställe ;P slutade med att jag slängde den åt h******! haha. Ikeas sämsta uppfinnig. dom borde komma färdigmonterade för sånna som mig ;P

ha det så bra :)

2009-05-19 @ 02:02:23
URL: http://millaans.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0