Sussie´s Saga -

Ja..

å sova gick ju skiiiitabra. INTE. la mig tolv.. vrida vända slappna av, göra avslappningsövningar. Men NEJ
nu ringde bejbis alarm.. han börjar jobba 4.. stackarn.
själv ska ja upp 7 å duscha.. om 4h! :(

Googlade på mitt namn för jag hade tråkigt.
och tydligen har jag vunnit en tävling!?

Har för mig att jag skickade in ett sminktips, men minns inte om det var denna tidning..

Jag har aldrig vunnit en tävling i hela mitt liv, och så vitt jag vet så är det bara jag som stavar mitt namn så i gävle..
så yeeey grattis mig! imorgon måste jag nog köpa mig en hennes tror ja.. ha :P

Om det är det jag tror så var mitt sminktips cover all mix från MUS..
Tjoho!

Aja.. tillbaka till sängen..

btw är ja lite grinig också.. kom på att jag har tid å fixa naglarna imorgon kl 16.. jobbar till 17. bra jobbat där!


Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0