Sussie´s Saga -

Jubilée

Kände för att ta fram jubilee å leka med bara för att den är så vacker (MUS)



Jag har lagt den med en glob-borste (rundad top) och suddat den inåt mot ögat



som eyeliner har jag vanligt med gel eyeliner från mad som jag älskar. Jag dör den dagen den torkar



Och en ugly FOTD. Min mascara är ifrån Mary kay och jag vet inte vad den kostar för jag fick den i alla hjärtans dag present :)




Och som den glitterhora jag är var jag ju bara tvungen att lägga på diamond från MUS ;)



Highlightern är Satin från MUS


Så är jag snäll å bjuder på två ugly ass FOTD ;)





Nu ska jag glo på house med korven. vilken dag. Båda är sjuka.. vi har vaknat, lagt oss i soffan, glott på tv å serier, somnat, vaknat, gått å köpt kebabtallrik, lagt oss i soffan. Haha :P
Men imorgon ska jag jobba 09.30-17 .. Sen ska jag försöka komma igång med städningen.. blev ju inte så mycket gjort eftersom jag har varit dålig, och jag får fortf inte åka till bejb pga chans av att smitta med magsjuka.
Saknar honom.. :/ aja.. puss å hej!

Kommentarer
Postat av: friiiah

om det är en grå/silver mascara du har från mary kay så kostar den 250 i think :)

2009-03-01 @ 11:16:42
URL: http://friiiah.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0