Sussie´s Saga -

Mad minerals

Jag är kääääääääääääääär.
Jag har aldrig provat mineralskuggor, har inte fått upp ögonen för denna värld.
tyvärr visar inte ljuset sminkets rätta sida! för det är mkt mer skimmer än vad det syns :)

Produktlista:
MAD MINERALS: big money, electric blue, furios och diamond


Jag grundade med den ljusa ur cover all mix för jag har hört att mineralskuggor fäster sig bättre till en krämig bas (iof grundar jag alltid med den :P)
Sen la jag big money längst in mot ögonvrån, mötte den med electric och till sist furios, samma på undre raden...
Denna sminking lade jag snabbt och slarvigt för jag ville bara prova mina nya minerals!
Nu är jag ledsen över att burkarna är så små och kommer ta slut snart, måste nog vinna på lotto!









dom slarvigt ditsatta lösögonfransarna är ifrån beautisfactory


Nu ska jag nog sminka andra ögat med min 120 palett och glo på lost. Pussar!

Om ni undrar vilka minerals jag köpte hittar ni det här

Kommentarer
Postat av: Linda H - En make up artist

Jag använder Make up stores genomskinliga lim. Det är latexbaserat och vattenfast. och det tycker jag är super!

2009-02-02 @ 22:21:19
URL: http://micromiss.blogg.se/
Postat av: emelie

Hej. hittade precis hit..tänkte bara ställa en liten fråga. Vad ska man använda innan man lägger på ögonskugga för att det inte efter ett tag ska se ut som om att ögonlocket svettats och ögonskuggan lagt sig i vecken på ögonlocket? Förstår du hur jag menar? haha..



ha det så bra..

2009-02-02 @ 22:49:37
Postat av: Suss

Emelie: Jag använder den vita ur cover all mix, tycker den är jättebra, lägg på ögat innan sminket :) den går även att köpa lös så man behöver inte köpa hela cover all mix om man inte vill, den är rätt dyr (265kr) och det är från make up store

2009-02-02 @ 23:08:38
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Rocketqueen

Är de inte bara helt fantastiska! Missa inte fyrinnae.com!

2009-02-03 @ 09:32:10
URL: http://rocketqueens.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0