Sussie´s Saga -

Min sminkhörna :)

Jag hade från början föreställt mig att jag skulle ha ett sminkbord, men då planlösningen på lägenheten jag nu bor i inte tilllåter det så fick jag hitta på en ny lösning.

När vi flyttade in så rev jag ur en garderob ur våran klädkammare, och tänkte att där ska sminkhörnan vara!


Där stod en garderob förut.. det det är omålat.. :p


Så fick jag lite pengar av mamma å pappa å tänkte att nu jävlar är det dags.
Less på att ha allt mitt smink i soffan.
Så jag målade om (helt själv)
Jag och D åkte till ikea å shoppas
Jag monterade upp allt (nästan själv, david var med å höll i mm..)

och nu är det klart! Nu saknar jag bara riktig belysning.. just nu är det lite kast
och jag måste dra in el dit.. Har en tillfällig lampa som ska upp... det kommer det kommer..


Woila! :



tog en till bild också för man ser ju inte min söta stol så bra!
Den fick jag när jag var typ.. 13.. och nu kom den väl till användning :P



Bredvid min minibyrå så ligger det lite tidningar från MUS om jag inte har någon vidare inspiration
Snart kommer det ut en ny hörrni!

Jag har sedann jag flyttade hit (1dec..) använt soffan som min sminkatelje..
nu kommer nog omställning bli jobbig för det har varit jävligt bekvämt att sitta å glo på tv och lägga på lite smink :P
Men det ska nog gå bra!

Hoppas ni tycker lika mkt om den som ja gör!

Jag tror hela kalaset har gått loss på .. 1300:- så det var ju inte så himla farligt ändå.. :)
då räknar jag också med färg, verktyg mm..

Kommentarer
Postat av: Lisa

Oj vad härligt, vilken tjej önskar sig inte en sån sminkhörna?:D

2009-02-10 @ 22:59:12
URL: http://lisawestman.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Fint!

2009-02-10 @ 23:23:27
Postat av: Josephine

Jättefint, är det byrån FIRA ifrån Ikea? Köpte en sådan i helgen, himla smidigt! :)

2009-02-11 @ 13:20:16
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Josephine

Jag funderar på att måla min med, men spraymåla lät ju snabbt och enkelt :)

2009-02-11 @ 18:06:13
URL: http://makeuponista.wordpress.com
Postat av: Anonym

åh va mysigt :) Vill oxå ha en liten smink hörna ;)

2009-02-11 @ 18:52:22
Postat av: ANONYM

oooooohh my fucking goood ! vilken tjej vill inte ha den där hörnan då ?!

2009-02-19 @ 11:14:55



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0