Sussie´s Saga -

pakeeet

jaa idag fick jag ett paket ifrån beaty from the earth:)
swatchade den åt er :)
en av färgerna, duocrome kallas dom, ändrar färg när den har ett svart underlag.
jag skulle verkligen behöva en svart paint pot från MAC.. men mac finns ju inte här..



everyday har lite annorlunda burkar.. den ligger ett plastlock över så man får skaka fram färgen när locket är på..
bra om man är klantig.. för ja har en känsla att en dag kommer jag spilla någon av mina mineraler :P

här är swatchen





uppifrån och ned.. från vänster till höger
Mermaid (duo) på svart underlag, den blir grön :)
Lemon, mermaid, blueberry
grape, addicted och passion

Glömde whisper. haha. aja. kan inte vara perfekt jämnt..
Ska sminka mig med lemon och mermaid och bygga lite i klädkammaren.
sen åka och jobba 15-21.. tjoho! :p

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Kul med nya skuggor! Hurra!

2009-02-10 @ 18:59:17
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: rebeccah

NK i stockholm har M.A.C, jag handlar alla mina M.A.C produkter där när jag har vägarna förbi elr är på shopping resa ;P

2009-02-16 @ 00:13:07
Postat av: maria

din sminkhörna va ju greaaaaaaaaaaaat! as snyggt!

2009-02-25 @ 20:14:20



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0