Sussie´s Saga -

skarpa kanter

jag har varit lite off.. igår mådde jag inte alls bra.
släpade mig ned på stan å fixade naglarna.. satt bara å gäspa, stackars pauola som gör mina naglar..
sen åkte jag hem till soffan och där spenderade jag min kväll med att se på 9st stargate atlantis avsnitt.
Nörd? Javisst!

hade tänkt å glo ikväll med.. men söta malin ringde å är på G hit nu sen ska vi åka å handla å göra någon god mat.. jag äter ju egentligen Cambridge.. men det skiter ja i ida! :p Kommer iaf förlänga denna "månad" för ja har fuskat ganska mycket med å dricka öl :P

Aja. Pillade ihop en sminkning medans jag väntade på malin..
Ville egentligen ha mera skarpa kanter.. men borsten jag har å sudda med är alldeles för bred. Så fort lönen kommer måste jag shoppa nya penslar!



Ljuset är också taskigt.. knäpper ju med mobilen å får bara fina bilder när solen fortfarande är framme.
Har 24K från mad,som inte alls glänser på bilden.. Vilket den gör i verkligheten
Sen har jag bara dragit en svart kajalpenna och suddat..
kanske man borde andvänt cut&crease till denna sminkning?



Den ser iaf ganska cool ut på avstånd.. men ja har en annan sminkning på andra ögat
så jag tänker inte ta någon FOTD :P hehe



ett par kolsvarta lösögonfransar hade också varit coolt, men ja har inte köpt lim än..


Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kanske en dum fråga, men jobbar du som make-up artist? Snygg sminkning :D

2009-02-13 @ 23:17:06
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: Evelina

Va synd för du har verkligen talang! :)

2009-02-13 @ 23:24:16
URL: http://evelinar.blogg.se/
Postat av: julia

det var toksnyggt..

2009-02-14 @ 19:07:17
URL: http://julialulia.blogspot.com



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0