Sussie´s Saga -

Tävling

lightelegance har en tävling i sin blogg där man kan vinna detta:




klart man är med!


Förövrigt ligger david fortf på sjukan och jag kan inte åka dit för korven är här och var magsjuk igår, så jag måste vänta 3 dagar innan jag får åka till sjukhuset :( läget är väll bra, han har ont å så såklart..
Dom tror att detta hände pga av att han kanske har en tarmsjukdom.. kommer inte ihåg vad den hette så jag vet inte så mycket om den.. älsklingen fyller ju år på torsdag också.. stackars :( Men då har det iaf gått 3 dagar!

Ska köra en make snart, rosa var längesedan känner jag så det får bli det!

Sry för inaktiviteten, igår var jag svimfärdig hela dagen, försökte jobba men det gick inte så jag åkte hem igen..

glöm inte bort min tävling heller med bla mineraler från mad minerals :)

Klicka här för att komma till pågående tävling

Kommentarer
Postat av: Karin

jag klicka på radera mapp...TÄNKTE INTE..ha ha

2009-02-24 @ 14:37:17
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Laura

Hej, jag såg förut i ett tidigare inlägg att du beställt något från Coastal Scents? om jag inte har helt fel? :P



Om det är så, hur mycket kostade frakt/tull och hur lång tid tog det? :)

2009-02-24 @ 15:28:20
URL: http://tossavanien.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0