Sussie´s Saga -

tips




Köpt en ögonskugga som du provat på handen och inte får samma resultat på ögat?

Inte konstig, då handen och ögat har två olika hudtyper så ögonskuggan gör sig alltså olika.
självklart kan man prova ut nya färgkombinationer på handen (det gör jag)
men försök att hålla i huvudet att resultatet du har på din hand inte behöver vara det du har på ögat
Därimot väldigt snarlikt, men bryr man sig mkt om färgen så..
Om du vågar gå osminkad så gör det,
de flesta butiker har remover och näsdukar att låna om du kladdat lite på dig själv :P
(bäst att kolla innan dock :P)


-----------------------------------------------------------


jag är i full färd med att renovera min klädkammare. JAG! HELT SJÄLV! MED TUMMEN MITT I HANDEN!
Nu har jag tejpat alla ställen som inte vill ha färg på sig och lagt ut papper på golv mm
plus slipat väggarna :) imorgon ska jag måla om jag inte är för bakis



Ska ut och möta brudarna ikväll. Får egentligen inte då jag äter cambridge nu
men jag tycker det är förbannat tråkigt att sitta hemma själv, och det är bara jag som får sota för det!

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin W

Haha, ja, det är helt underbart att bo här. ;p Tycker du gjorde helt rätt! Någon gång ska väl jag också skaffa mig ett radhus eller en villa när ekonomin tillåter. Hyr du radhuset eller har du köpt det? :)

2009-02-04 @ 22:02:37
URL: http://tomoholic.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0