Sussie´s Saga -

Tisdag

Hej och hå jag är ledig idag!
Min pappa fyller också år idag, men får inte tag på päronen, men jag ska säkert dit sen ikväll..
En annan sak är att jag nu har börjat med cambridge.. Lite tråkigt men vafan. man kan väll prova iallfall? vet inte hur jag ska klara en månad dock då jag redan längtar efter att tugga på något! haha :P
Får köpa tuggumi sen.. kaffe och te får jag också dricka. utan socker, dricker svart kaffe så det är cool, men te utan socker är inte skojj. aja. det är bara en månad, det går fort. Sen ska jag bara byta ut något mål om dan i framtiden och bli lite bättre på att äta rätt och i huvuvdtaget då jag äter ganska dåligt, aldrig frukost och ibland bara en gång/dag. vilket är en stor anledning till varför jag ser ut som jag gör. När kroppen är inställd på svält så all mat man äter blir fett.
Aja. Nog babblat.

Vet inte vad jag ska göra för sminkning idag, jag vill leka med mina mineraler och jag vill leka med min palet..
Men jag lovade beutis factory att göra en recension och tutorial så det får nog bli paletten idag och mineralerna imorgon..

än så länge måste jag vila huden för det svider ögonen, ingen aning vad som är tok, men jag tvättade mgi ett par ggr igår så det kan vara därför.

Måste köpa MUS rengöring för känslig hy, aldrig haft någon bättre..
Aja. Nog babblat, nu ska jag tänka ut en look :)


Vad ska man hitta på idag? Jag är sugen på lila, men det har jag ju kört nyligen..
orange/rosa kanske? Puss

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0