Sussie´s Saga -

Uppd. Om D

Stackars älsk har två sår på magen, för först trodde dom det var blindtarmen, men sen lärade dom öppna hela magen å shit.. Så han har ju ganska ont :(
vet fortf inte varför det blev som det blev..
Ska spendera min dag imorgon på sjukan.
Ska försöka få ork till att städa iordning här också så det är fint tills han kommer hem.

---------------

01-24. Kan inte sova. Massa tomt här ju :( så istället har jag städat lite. Inte så värst, grannarna sover ju. Fixat med disk.. fixat med lite kartonger.. Funderar på å gå en sväng med sopor men det är mörkt ute och jag är mörkrädd. Hähä.

måste verkligen fixa iordning här tills han kommer hem och jag har ingen aning om när han blir utskriven. Och ska ju vara på sjukan så mycket som möjligt också.. plus jobba. Och hundar. Aja. Det löser sig.

bjuder nog på en sminkning imorgon för jag vill vara fin för D när jag kommer ;)

Nu ska jag glo på ett stargate atlantis och hoppas på att john blund kikar förbi en sväng

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaaa skit i oss...kram

2009-02-21 @ 23:31:14
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Anonym

alltså. allvarligt, nä...

2009-02-21 @ 23:39:08
Postat av: Anonym

Va otroligt söt du är som försöker fixa för mig när jag vet att du inte är på topp heller... Massa underbar :)

2009-02-22 @ 14:05:14



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0