Sussie´s Saga -

Viva la Diva - 71

Är pigg som en liten lärka. Drack en öl.. eller ja, en halv. Men min mage tyckte inte om det.
köpte mig en vanilla sky å sög på resten av kvällen.. åkte hem halv ett..

Kan inte sova så jag rotade lite bland mina nagellack och gjorde detta:



Blev skapligt nöjd, men behövde ganksa tjocka lager så det tog ju en evighet att torka.. Men nu är det klart iaf..
Ska se klart på ghost whisperer sen försöka sova igen.

Imorgon fyller min älskling år och är kvar på sjukan. Och har han riktigt otur måste han opereras igen, tydligen är det stopp någonstans :( Fan alltså.. Blä.

nej sova..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad fina naglar ! :)

2009-02-26 @ 08:06:40
URL: http://emeeeliiiee.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0