Sussie´s Saga -

Dagens grönblåa suss

sådärja. lät folket på bilddagboken önska igår för dom är så söta, å grönt vann :)

Produktlista:
MUS:
grund: Cover all mix
Ögonskuggor: ginger leaf, deep blue, eclipse, satin
Övrigt: glittereyeliner mysterium och kajalpennan violet storm
Mascara: the colossal volume by maybelline
glittereyeliner från Viva la Diva, blue

Jag började att dra ginger leaf från ögonvrån upp i globlinjen och lite ovanför i ett ganska brett streck, sedan slet jag åt mig eclipse och la den i resten av globlinjen. På rörliga ögonlocket lade jag sedan deepblue och suddade den uppåt mot dom andra två skuggorna. Sen drog jag gingerleaf under unre ögonfransraden från ögonvrån till hälften av ögat å mötte sedan upp med eclipse.
Sen Eclipse under ögonbrynen (som skulle behövas noppas.. i know.. har inte gjort det på.. få se.. 6 månader?:P) och även inne i ögonvrån för att öppna upp ögonen lite.
har använt mig av purple rain som kajal på nedre fransinnemojjen (hittade inte ordet :P)

Tog bilder utan glittereyeliner först för att inte vara för tråkig..





sedan drog på på Blue från ögonvrån på övrefransraden till ungefär hälften
mötte upp den men mysterium





sen även en FOTD och provade fota inne i soffan, färgerna blev ju nästan bättre här!
annars går jag ut för å få lite ljus å står å fryser i en kvart medans jag försöker få en bra bild, haha :)





Nu måste jag nog försöka göra nå mat åt mig själv.
Mår bara illa.. Kommer inte få jobba någonting nu och jag vet inte hur jag ska klara mig..

man kanske borde skrapa en triss å vinna nån miljon å dra till göteborg å utbilda sig
till makeupartist, plus ha nära till frugan? jag hatar pengar..

Kommentarer
Postat av: Sminkan

Otroligt vackert! Snygga färger!

2009-02-01 @ 08:37:15
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: keit

Jättesnyggt. Jag som ääälskar grönt. :-)

2009-02-01 @ 11:45:08
URL: http://vackranaglaristhlm.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0