Sussie´s Saga -

Home..

Då var man hemma igen, men egentligen bara för att sova lite.. hur bra det nu kommer att gå?

Skulle behövt vänner idag, skitsnack om ingenting och lite öl. Fast det är mitt eget fel
Har varit så otroligt svårt att koncentrera sig idag, minnena från begravning har hängt över mig som ett åskmoln..
Men det lättar väll med tiden.. just nu är det bara tokigt tungt...


Imorgon är temat oranget, det är ja lika rädd för som för gult. Så vi får väll se hur det går!
Blir sminkningen imorgon sen åker ja å jobbar 13.30-22.30... ska åka in tidigare också och visa en tjej hur man gör lite saker sisådär.. så jag måse väll åka hemifrån 12.30. Spännande... näej..


aja. innan jag svamlar på här så säger jag godnatt!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0