Sussie´s Saga -

Home

Är hemma tidigare, brorsan orkade inte gå upp tidigt imorgon så vi körde hem ikväll..

begravning var vacker och min kära ingemar(morfar) var älskad. I den lilla byn dök 76 personer upp och sa så vaclkra saker om honom! själv kände jag bara honom i 6 år.. (lite komplicerat det här och det orkar ni väll inte höra om..)
aja. Det var fint, tungt och vackert. Många tårar flödade denna dag kan jag säga
Jag bär med stolthet hans blod i mina ådror när man hör
"MO (lilla byn..) har förlorat sin mest betydelsefulla person"

Nu ska jag därimot tala om något helt annat..



120 färger! MHM! 300kr! MHM!. Det är ju typ... ingenting! Orkar inte kolla om sidan postar till sverige för jag är så jävla trött just nu. Om den görs det vet jag vad jag klickar hem den 25:e..


nu ska jag dö i min säng! Imorgon är temat rött.. har en röd ögonskugga.. får leka fram något ;)

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0