Sussie´s Saga -

Januari

Sådärja.. 1 avsnitt av Earl´s och 1 av Californication senare mår jag mycket bättre

.
Jag tycker om mitt nya radhus. Jag trivs verkligen här.
Nu är det bara till att börja fila på dom sista delarna.
resten av mina kartonger kan packas upp nu när jag har fått mitt databord.

Kollektionerma av Gavlegårdarnas tapeter tycker jag borde komma ut snart, Ska tapetsera om varenda rum här. GIllar inte någon av tapeterna faktiskt. Sen ska jag ju även måla om min kläkammare och bygga en sminkhörna. Seeen är det äntligen klart!

Måste börja planera inflyttningsfesten också, den kommer nog tyvärr flyttas till början av Februari då jag inte har så mkt pengar kvar och har 2 hundar som behöver besöka veterinären den här månaden..
Det blir nog en rätt stor fest och jag funderar på om jag ska bjuda på mat. Antingen det eller småplock. Sprit ska det ju till också, det finns en bar i våran lokal, funderar på att sälja lite i den..

Aja. Nu ordbajsat för dagen! Godnatt kära vänner!




Imorgon kommer jag nog lägga upp en blå sminkning, om jag inte får jobba dvs.. Så håll utkik!

Kommentarer
Postat av: AMANDAJOSEFINE

gud vad roligt att flytta och bestämma allt själv :D

Ha en bra morgon!

2009-01-05 @ 09:56:51
URL: http://amandajosefine.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0