Sussie´s Saga -

Klickfinger del 2..

sen hittade jag en annan sida, där en palett jag tycker mig sett lite här å var på andra sminkbloggar.. Så jag kände att jag måste också äga den! Det kommer ifrån Beauties-Factory

Paletten med 120 färger

Sen kunde inte mitt finger låta bli lite andra saker heller.. hehe..


ett set med sju penslar, har ingen aning om kvaliten..
men det kostade typ.. 8 dollar så suger det kan jag leva med det

Vill VERKLIGEN ha en Mac 219 borste.. Men ja, mac säljs ju inte här.. :(

Sista köpet... ;)



Jag använder inte lösögonfransar.. men efter flertal sminkningar hos sminkan så tycker jag att det är toksnyggt. FIck även gratis produkter från denna sida.. En ögonfransböjare, gratis Lim och ett par "normala" lösögonfransar..

Kom hem till mig nu kära smink!!!!!! :p

Kommentarer
Postat av: Laura

Hur mycket kostade allt du handlade ? ^^

2009-01-23 @ 12:42:57
URL: http://tossavanien.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0