Sussie´s Saga -

Kväller

Nuu är jag äntligen hemma igen!
Det gick skapligt bra att jobba... förstår inte hur jag fick ihop 1000:- på 3,5h.. Men men. det var roligt att få göra någonting annat för en gångs skull.. :) Men ja känner ju bra mkt bättre när jag jobbar i bingon.

Var in på Wedins för en jobbarkompis skvallrade att dom hade halva rea priset (tyvärr ska dom stänga :( tycker om den butiken) aja.. tänkte att jag är väll så illa tvungen att spendera lite pengar.. hah. Men tur (otur) hade dom bara ett par kvar som jag gillade för blygsamma priset av 100kr.



Helnöjd tjej iallafall! Nu ska äta lite mat å se på True Blood - en vampyrserie! hoppas den är bra.

Kommentarer
Postat av: Tessie

verkligen söta skor :)

2009-01-05 @ 22:32:30
URL: http://curvie-delicious.blogspot.com/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0