Sussie´s Saga -

Ny temavecka!

skippa allt jag sa om mina sminkningar!
Rouaa har en ny temavecka som är så otroligt häftig så man kan inte låta bli att vara med! Här är bilderna för nya temat! ska bli så roligt att leka med dessa färger samt spana in vad alla andra får fram!!

Måndag - Stjärnfall/meteor shower



Tisdag - skogsbrand



Onsdag - Flodvåg



Torsdag - regnskog



Fredag - Åskoväder



Lördag - Snöstorm



Söndag - Marianergraven





ser det inte tokigt spännande ut???? nu önskar jag att jag hade mina minerals.. men jag får köra på makeupstore å göra det bästa jag kan med det!

Kommentarer
Postat av: Andreas Rönnqvist

Hej! Mitt i allt detta tema-veckande, så kanske du kan hitta 2 minuter att kolla det exakta kontonumret du skickade mina pengar till. Tack :)

2009-01-19 @ 10:04:15
URL: http://www.dreamscarredpress.com



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0