Sussie´s Saga -

Öl!

Väldigt icke-förebild av mig, men nu ska jag ned på stan å dricka nån öl
ännu värre att ja börjar jobba 08.30 imorgon. Men man lever ju fan bara en gång så det är väll till å passa på!
sen ska jag försöka (.. försöka jaa.. :P) att inte dricka på ett tag med tanke på att jag ska äta speciell mat en månad iaf..

aja.. Gjorde en kvällssminkning så här kommer den!

Produktlista:
MUS:
Fantastic och playful (som är otroligt fina ihop, tyvärr syns inte rödheten med mina kamera.. ) och satin









Imorgonm är det som sagt jobb.. sen ska jag fika med några vänner
så vi hörs imorgonkväll! för jag tvivlar på att ja kommer upp i tid..
Men man ska aldrig säga aldrig!

Ha en bra onsdag!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0