Sussie´s Saga -

Rosa

Fortsätter på gårdagens rosa tema med att slänga upp 2 st rosa ha begär! Kan någon därute ge mig? :P



10megapixel kamera.. skulle inte sitta fel nej!



Och dessa godingar klickar jag nog hem när lönen kommer!



kollade nyss på Fresh prince bell air, jag har aldrig gråtit till den serien, men idag gjorde jag fan det!

Ska torka mina tårar och sätta igång med en enkel vardagssminkning.. nr 2 av era önskningar.. Amanda Josefin önskade tre sminkningar så det blir hennes 3 dar irad!

Kommentarer
Postat av: piimmie

okej,ska kolla in den på makeupstore.hitta den på deras hemsida 255:- kostar den.dyrt men värt d om d funkar.

åh kul! ja älskar o göra sminkningar o så,går ut frisörprogrammet till sommaren,sen e målet även att bli makeupartist!:) var gick du din utbildning?

2009-01-07 @ 16:21:48
URL: http://piimmie.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh, kameran skulle jag inte tacka nej till! :)

2009-01-07 @ 16:28:59
URL: http://fashionbyme.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0