Sussie´s Saga -

Sammanfattning

Tänkte sammanfatta sminakns temavecka med 6 bilder, en från varje dag. (missade en pga begravning)

Temat har alltså varit:
Måndag - rosenrosa
Tisdag - Gul lilja
Onsdag - Lila
Torsdag - Blå
Fredag - Grönt (missade såklart favvofärgen..)
Lördag - Röda bär
Söndag - Orange



Min Favo är 5:e bilden, alltså Röd bär. förutom att den inte blev så röd som jag ville ha det. Men den är jag helt klart mest nöjd med iallfall. Och jag överraskades positivt av gult!

Vilken är eran favorit?

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Röda bär!!

2009-01-19 @ 00:52:44
Postat av: Carro

Jag gillar den gula! Den var så lugn på nå vis :)

Fast ska jag välja den snyggaste så blir det röda bär för mig med, gillar det mörkröda som bara smälter ut och blir lite ljusare ^^,



Puss på're

2009-01-20 @ 22:35:09
URL: http://carro11.blogg.se/
Postat av: Laura

WOW, vilken blogg! Så duktig du är på att sminka. Inte funderat på att bli makeup artist?



Kommer verkligen följa denna bloggen :D

2009-01-21 @ 13:38:48
URL: http://tossavanien.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0