Sussie´s Saga -

trött..

nu är jag hemma igen..
var hem till föräldrarna och hämtade dogsen, stannade ett tag.
sen tog vi en promenix ned till davids jobb och satt där och degade tills han slutade. Nu är vi äntligen hemma.


Jag ska ha en ny header har jag bestämt mig. Jag kan inte sånt men det löser sig.
När jag startade denna blogg var den ju bara personlig, men nu har jag inriktat mig på smink och det är så sjukt roligt!


Så fort jag får hem mina lösögonfransar och 120palett ska jag göra några råläckra sminkningar med lösögonfransarna till såklart, och ta bilder å ha till headern.
Färger har jag ingen aning om.. jag gillar ju lila. Ville ha lila på designen jag har nu men det blev blått, men det var ju fint det med.. :) blommor är fint de med..
Aja.. Ska skissa på ideér någon dag. Sen leta upp någon stackare som får göra jobbet åt mig..

Imorgon är en ny dag, och jag är ledig.
Då ska jag ta tag i saker å städa här. BEHÖVS. Har lixom inte blivit fixat sen vi flyttade hit. Usch.
Och en sminkning ska upp.. men jag har inga ideér

Har ni?

Puss & godnatt!

btw... hur gör man större text i bloggen? någon som vet?.. försökt med grund html som <BIG> men det funkade inte. Jag är inte så hajj..

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0