Sussie´s Saga -

ursäkta, men jag är så glad!

alltså. det här kanske inte är en stor grejj! men för mig är det det!
Det är ju det här jag vill ha ut av min blogg
smink är min hobby, och jag delar gärna med mig till andra.
Smink är en dyr hobby och jobbar man bara extra som bingovärdinna har man inte råd med allt

ett företag har hört av sig till mig och ska efter min första recension, när jag nu får produkterna, sända mig gratis prover! och det ska bli så jävla roligt!

jag har ju länge gått och tänkt på att starta just en sminkblogg, men tycker att min kamera suger, jag är inte tillräckligt bra mm.. men det var nog den bästa idé jag haft!
Jag kommer iaf sova gott inatt!

Imorgon är det åskväder, glöm inte det ;)

Kommentarer
Postat av: Laura

SV:



Nä det var inte så farligt ^^

2009-01-23 @ 13:10:19
URL: http://tossavanien.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0