Sussie´s Saga -

Hemma

.. eller ja, jag har varit hemma sedan kl 6, men jag tog ett bad först för å luckra upp all smuts, å sen skrubbade jag som aldrig förut. Har nog aldrig varit så ren :P Men abstinensen slog över så jag mötte upp min korv nere på stan för lite mer öl. :P

Jag drar till sthlm imorgon, vaknar jag inte omänskligt tidigt så blire dött imorgon med tyvärr.. Men jag har lite festivalsmink att bjuda på.. sminkade mig varje dag men glömde lixom bort att fota.. :P



Svart sotning med isadora paletten, lite mer sotat dock. Kul var att en brud frågade om jag hade varit bort till makeupartisterna och fått det gjort, det värmde lite :)



Dom andra var borta och jag hade sjukt tråkigt, då drar man fram sminkväskan :p



i helhet



Jessicas(linneas) festivalhatt ;)





Som sagt åker jag igen imorgon, hoppas jag hinner med något! nu måste jag sova innan jag somnar på datorn :P Puss på er sötnosar!

Kommentarer
Postat av: Fia

Snyggis! Kul att se att du var betydligt mer varierad på din festival än vad jag var på min ;)

Var det blött och lerigt i Hultsfred?

2009-07-14 @ 12:17:43
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Suss

*Fia: hehe jag hade mina nyktra stunder då sminkväskan åkte fram :P

Det var mer sol än regn, vi hade bäst väder i sverige :) Men det blev ju lera där folk går mest, men inte så farligt :) *

2009-07-14 @ 13:01:26
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0