Sussie´s Saga -

Gårdagens sminkning

Tog mig upp till graven igår.. sen hem och gjorde mig iordning för å åka hem till en gammal vän som heter axel.




Jag började med empire, sedan honeypie, och till sist 24k längst in i ögonvrån, dom skapade en ganska tjusig övergång. Jag tog deep blue och la lite i globlinjenn för å få en lite djupare effekt.



Sedan på med pennan snowflake, under den med empire och till sist 24k. Eyelinern är black out gel eyeliner från MAD och mascaran är max lashes? från MUS.




Jag hade väldigt trevligt igår, och det gick bra att dricka. Fast jag höll mig mesta dels till 3,5.. :p Idag är segdag och jag ska lägga mig ned i soffan igen..

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: josefine

vad duktig du är!

och jävligt fina ögon har du också:)



jag älskar också smink, är helt galen i dt:)

2009-06-15 @ 17:37:07
URL: http://jossanli.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0