Sussie´s Saga -

Yey

Vädret + mitt humör = dålig bloggare.
Har varit en hel del jobb på senaste för den delen. Bra, mer pengar till mig tack!
Imorgon ska jag åka upp till graven med Sötaste C.. behövs.. Har inte varit där på jättelänge :(
Aja.. nogbabblat..

Detta är en sminkning ifrån fredags tror jag. Ursäkta bildkvaliten men jag var stressad



det är bara skuggor från mus.
Började med att sota in Sirocco i globlinjen, sedan följa över den med a girls best friend som fia krävde att se mig i :) . i ögonvrån och insuddat i a girls best friend ligger soft grass.
Som eyeliner ligger en grön penna från mus som jag tyvärr inte minns namnet på.. och över den med ed 24 k, nedblött.



Jag hoppas solen besöker oss snart, men det ser ju inte lovande ut enligt SMHI. Snart har hela Juni gått, och mina blommor håller på att dö.




puss på er!

Kommentarer
Postat av: Fia

Fan vad snyggt! Bra gjort! Men varför äger jag inte sirocco? Damn!

2009-06-16 @ 18:36:21
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Suss

Fia: ja varför gör du inte det? ;)

2009-06-17 @ 01:48:12
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0