Sussie´s Saga -

Balm to the rescue

fick för ett tag sedan hem The balm to the rescue ifrån eleven, och nu har jag använt produkten ett tag och kan göra en recension :)


The Balm to the rescue innehåller endast veganprodukter, the Balm donerar också alla intäkter från denna produkt till Pug Rescue som tar hand om och hjälper mopsar. Bara det får en att vilja köpa det!

The Balm är ingenting för er som är bacillrädda, jag har aldrig brytt mig om sådant, och bryr mig antagligen för lite.
Man kan självklart bära runt på den och en läpppensel men det känns ju lite overkill, jag applicerar den med fingrarna i tid och otid..
den kommer i en söt dosa, med världens största spegel, som jag egentligen inte förstår varför, men söt är den :)

Jag har problemläppar, det lossar skinnflagor varje dag och dom är extremt torra, får allergiska reaktioner mot lypsyl från apoteket, många lypsyler gör också mina läppar helt fnasiga. Det problemet har jag inte med denna produkt, utan den mjukgör och faktiskt tycker jag att när jag använder den regelbundet (vilket jag är dålig på..) så blir faktiskt mina läppar snäppet bättre!
När man applicerar den får man en tigerbalsamkänsla, läpparna blir lite kalla och det kittlas lite, men det tycker jag bara är skönt! :p
på läpparna ger den faktiskt ett fint glans, har använt den som nödläppglans när jag inte har haft något annat till hands så det är ju också ett stort plus!

Ger denna 4/5 (pga av den ohygieniska förpackningen)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha vad fan! Det där är ju orättvist! Muta med gitarr hjälte! Nu MÅSTE jag ju städa för i helvete!!! :p

2009-03-25 @ 12:50:54
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: MissPurple

Jag bara älskar mopsar! Tycker att de är så söta :p

som du säger, bara därför vill man ju ha den. Sen har jag heller aldrig haft bacillskräck, så länge det är mina egna grejer är jag också nere och gräver med fingrarna..

2009-03-25 @ 13:07:22
URL: http://misspurple.blogg.se/
Postat av: Suss

Misspurple: Eller hur! Mops blir nog min näta hundras tror jag, och som sagt, har man ingen bacillskräck så är det här en superduperbra grejj! :)

2009-03-25 @ 13:10:29
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Jessica

Haha ja. Och nu håller jag på och städar för fullt :O

2009-03-25 @ 14:19:22
URL: http://sandert.blogg.se/
Postat av: sanna

jag säger bara köp försvarets hudsalva...och ha på läpparna...den gör underverk.(är som en lypsyl)

2009-03-25 @ 14:30:33
Postat av: Sabrina

Hej.

Hamnade här efter lite snokeri på bdb.

Tänkte höra med dig om du har hört om/provat Revitalash? Eller vet du nån som har?

Jag har hört massa dåligt och mycket bra, vågar inte prova innan jag vet mer. =)

Jag blev otroligt inspirerad av alla "ögonlock" här. Så nu ska jag skärpa mig!

2009-03-25 @ 14:47:13
Postat av: Suss

Jessica: duktig flicka! :P



Sanna: Den funkar för många, men inte mig :(



Sabrina: Nej, jag har inte provat den! Ganska så dyrt för å inte veta om produkten funkar eller inte :/ Hoppas du blir massor av inspirerad! :)

2009-03-25 @ 14:49:30
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0