Sussie´s Saga -

Lila make

Dagens make ska ju upp också :) bilderna blev dåliga å jag var stressad och hade inte tid att ta nya så ni får nöja er med det :)


Här har vi Satin, Elf och flip, samtliga från MUS



På läpparna ligger ett läppstift från mus, härligt rosa


Namnam



På rörliga ögonlocket ligger flip, i globlinjen elf och som highlighter satin
eyelinern är som vanligt gel eyeliner från mad och och mascara från mary kay
sen snäll person berättade också att den kostar 250 kr den lilla räkan!(mascaran)

har kännt mig så tråkig och färglös i ett par dagar nu så imorgon kommer färg!.. om jag hinner. Ska klippa mig kl 11.45 å sen jobb.. så jag hoppas jag vaknar i tid.. hehe :P

Puss på er

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0