Sussie´s Saga -

Today im wearing this

kände för en grön sminkning idag, var ett tag sedan! grönt är så otroligt vackert!


använt mig av:
MAD: big money och charteuss
Purelux: forest
Makeupstore: satin, mysterium, snowflake
mascara define a lash
too faced shadow insurance


började med att lägga  Big money på 1/2 rörliga ögonlocket, längst in mot ögonvrån. Idag är inga skuggor fuktade, kände för å se hur dom ser ut utan att vara blöta :) efter big money så ligger charteuss på andra halvan. I bloglinjen drog jag forest och suddade den uppåt.


Den vita kajalpennan jag har på vattenlinjen är snowflake, eyelinern är gel eyeliner från mad och glittereyelinern är mysterium.. den har typ torkat och går inte längre att köpa.. det gör mig väldans ledsen för den är otroligt vacker :(


På kinderna ligger en av färgerna från min rougepalett från coastal och på läpparna ett läppglans från too faced.



jag länkade ju till sminkan för någon vecka sedan för att ni skulle spana in hennes och emmas fredagstema (som jag älskar) men just den dagen jag länkade så var emma sjuk., så vi försöker igen.. ^^
gå till sminkan ikväll och titta :)
Nu ska jag åka och jobba.. ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Emma P

Hurra vad fin du är i detta! Ja grönt är så vackert, och du passar så fint i det! Grönt smink och rött hår är verkligen a match made in heaven... Och vad kul att du länkar till oss! jag blir fånigt uppsluppen när jag ser det:)

2009-03-13 @ 20:46:20
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss svarar

EmmaP: tack! :) mjo, grönt å rött är en jävla bra kombination. Åh ni gör ju så läckra grejjer varje fredag så det är ju klart man länkar! :)

2009-03-14 @ 00:44:53
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Fia

Skitsnyggt! Jag har en teori om att om man skulle droppa ned lite mixing liquid i de äldre twinkle och glittereyeliners så kan de nog användas ett tag till :)

2009-03-14 @ 11:40:16



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0