Sussie´s Saga -

Too dolly

Ja.. här kommer min inspirerade too dolly look :)


Jag har börjat med att lägga muffin från mus över hela ögonlocket, samt i ögonvrån. Sedan tog jag cheerleeder från mus och applicerade den med en globbborste i ytterkante av mitt öga, använda samma borste till under ögat.


sedan tog jag sirocco från mus och gjorde samma sag, fast i lite mindre utsträckning för jag ville fortfarande se det rosa sticka fram :) Det blev ändå en ganska mörk sminkning. Lite mörkare än vad jag hade tänkt mig, men så går det när man provar något nytt :)


Jag har mary kay foundation och fukt och makeupstores cover all mix och coastal´s rougepalett i ansiktet. som eyeliner på övre fransraden ligger min gel eyeliner från mad som ni vet att jag är hemslt förtjust i för jag använder typ bara den nu för tiden.. :P på undre raden ligger min kajal från MUS utsuddad med en liten borste


Ska även lägga på fuschia från moisturieser extrene på läpparna.. ser på bilderna att jag har glömt det.. vadå nyvaken?

nu ska jag åka och jobba mit 14,5h skift.. hujedamej. Ta´t lungt!

Kommentarer
Postat av: Mirry

Hur ser din sminkväska ut?



Spana in Borås största blogg och se vilka produkter vi använder oss av!



www.arntyochmirry.se

2009-03-07 @ 16:50:44
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: anna

ooh älskar det! så fint!

2009-03-08 @ 00:13:10
URL: http://cherrykisses.blogg.se/
Postat av: Cizzi

He, ja eller hur? Visst vore det lyxigt?

Att liksom bara jobba 8 timmar om dygnet och sen vara nöjd på helgen. Underbart!

Kommer denna dag komma till oss må tro? ;)

Ska vi börja på Ica, Sussie? ;D

2009-03-08 @ 00:48:30
URL: http://tjockbebis.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0