Sussie´s Saga -

Tuesdayyy

Ja idag är tisdag.. jag är ledig och ska åka och fika med sandra innan hon ska jobba. tjoho.
Dagens make blev inspirerad av sööta xsparkage på youtube.. ville inte sno den så jag gjorde om den ^^



Jag använde först smoke(mujs) i globlinjen för å få mer effekt och la sedan över butterfly(mus) , men det gav inte alls det resultat jag varute efter så jag tog fram pizzazz(mad).



Dom är ditlagda med en vanlig pensel från mus, den är intemärkt med nummer så jag vet faktiskt inte vilken, men sen suddade jag med min nya globborste som jag köpte på klubbkvällen. Gillar den redan! var otroligt enkelt att få ett jämnt resultat :)



Som highlighter ligger en blandning av satin och white (mus)



hope you like it. Nu ska jag röra mig mot stan :)

Kommentarer
Postat av: lottz

I like your make up and blog!

xoxo.

2009-03-03 @ 14:37:45
URL: http://lottz.blogg.se/
Postat av: Ponaani

Du blev jättefin i håret!!

2009-03-03 @ 16:10:41
Postat av: Sminkan

Väldigt snyggt! Du klär i lila!

2009-03-03 @ 18:54:06
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Lina

Gud så fin blogg du har :) Gillar ditt hår, de klär dig! Ha en bra dag

2009-03-03 @ 20:07:40



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0