Sussie´s Saga -

Vinnaren!

Här har vi vinnaren med motivation:

Postat av: Leijona

Läser din blogg varje dag för att få inspiration till egna sminkningar. Dock är jag rätt "blyg" och vågar inte ta i med mina egna sminkningar, men jag hoppas att jag kan ändra på min inställning till starkare färger. Jag känner nu att jag börjar kliva in i en annan sminkvärld då jag läser en hel del olika bloggar och liknande om smink, men din klår många med hästlängder! ;) Skulle vara skoj att vinna lite starka färger så jag kan öva lite :) /Ellinor aka Leijona på bilddagboken

Hoppas detta hjälper dig på traven då och att du vågar ta i lite mer i framtiden! Så kul å se folk i färg :)

Det var verkligen jättesvårt att välja en vinnare, det stod till slut mellan 2 st och pojkvännen fick välja :p så ska ni klaga får ni klaga på honom, hehe :P Önskar jag kunde skicka något till alla er, men det skulle bli lite dyrt :p

Iaf grattid Leijona!

Kommentarer
Postat av: Pojkvännen

Elakt att lägga över all skuld på mig... jag bara uttryckte min åsikt över dom finalisterna som fanns :)

2009-03-01 @ 21:19:13
Postat av: izabella

tusan då ) :

2009-03-01 @ 21:21:48
URL: http://homomilk.blogg,SE



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0