Sussie´s Saga -

fredagsnöje

Idag har jag spenderat hela min dag på stan med söt-jonna. Ikväll äre fest för hela slanten, en gammal vän fyller år, samt att några människor jag inte sett på ett par år kommer, så det blir nog grejt! behöver lite uppmuntring i allt som pågår. får dock ta det lungt med alkoholen så det varit en känslosam dag.


Kvällen make:



allt är ifrån MUS förutom space som är ifrån MUC (fick min MUC leverans idaaag..tjoho 15 nya skuggor!! :P)



Jag började med att lägga white i ögonvrån ut mot ögonlocket. Sen la jag explore i globlinjen och suddade ända upp till öpgonbrynet, la över oh so fresh i globlinjen och suddade in i explore.
Pigmentet space ligger på yttre rörliga ögonlocket, insuddad i dom andra färgerna.



Kajal på vattenlinjen, utsuddat med en snedskuren borste och min geleyeliner från mad på övre vattenlinjen. Lösögonfransarna är ifrån bf beauty som jag fick som gåva. appliceringen var inte den snyggaste men det syns ju inte om man inte står 3cm ifrån mitt öga :P



Ska gå och mörka ned sminkningen tror jag.. samt lägga på lite glitter.. tar bild så kommer en uppdaterad verision sen.. fick så mycket tid över :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

F-n va snyggt. Det är verkligen super kul å följa din blogg:)

Ha en trevlig pingsthelg.

Kram

2009-05-29 @ 20:53:46
Postat av: Emma P

Ursnyggt och vilka fina fransar... Hoppas att du får det trevligt...

2009-05-29 @ 22:03:59
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

anonym: TACK! :)



EmmaP: Tack! det var jätteroligt :)

2009-05-31 @ 01:16:35
Postat av: Fia

LOVE! Det där har du gjort bra!

2009-05-31 @ 14:29:46
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Suss

Fia: tack! längtar efter din första EOTD! :)



2009-05-31 @ 22:42:42
URL: http://bakomsagan.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0