Sussie´s Saga -

Haul!

Hej sötnosar.

Hoppas att ni mår bra och fick tag i något vackert från A rose romance-kollektionen idag. Tyvärr har jag själv inte kunnat lägga vantarna på något, på grund av min geografiska läggning och skönhetshandikappade stad, och min kära vän Mimmi som bor i Stockholm begav sig till Bratislava. Nåväl, förhoppningsvis finns det väl några See thru lip colour kvar på måndag. Jag får helt enkelt lära mig att leva utan Beauty powder Blush of youth.

Nu till inläggets syfte: Jag fick paket idag! MAD Minerals och H2T låg och väntade på mig när jag kom hem, och det var nästan som julafton en stund. Jag köpte nio prover från MAD och fick ett prov i en påse, som vanligt. :) Från H2T hade jag beställt fyra nagellack från China Glaze och två par lösfrallor från Ardell. Välkommen att frossa i följande bilder.


Här har vi hela paketet. Några glädjetjut utropades över de vackra färgerna från MAD.


Högst upp har vi Kunzite, andra raden till vänster: Chance, höger: Magic.
Tredje raden till vänster: Ginseng, höger: Supernova.

Högst upp till vänster: Be Kind, höger: Whisper Green.
Andra raden till vänster: UR Fine, till höger: Cat´s eye.
Längst ned: Alluring. 

Nu till nagellacken!


Här ser ni Blk-Bila-Bong till vänster och DV8 till höger. Utöver dessa köpte jag Liquid leather och Fast Forward Top Coat.
Det kommer bli notd`s på alla i sinom tid, men om ni inte kan vänta så föreslår jag att ni tittar in hos Sminkan, hon har alla dessa i sin ägo.

Detta är Ardells frallor, Hotties och Lacies, långa och flirtiga och inget för den diskreta flickan. Jag har alltid älskat Ardells fransar och började med modell 105, men tyckte att de blev för mesiga. Sedan träffade jag på modell 111 och en romans spirade. Men än en gång, på grund av Gävles magra utbud fanns de aldrig att tillgå. Och det är aldrig roligt att betala 65-100 kronor för ett enda par, en enda blöt, obetänksam kväll och de är förbrukade. Men jag bedömer att Lacies är samma som 111 och nu ska vi få lära känna varandra ordentligt.

Morgondagen kommer spenderas i Gävles trevligaste park med kubb och arbetskamrater, och självklart tänker jag utnyttja mina nya produkter. Vad tycker ni att jag ska använda? Vilka skuggor, vilket nagellack och vilka frallor?

Ha en trevlig fredagskväll och glöm inte att spana in Sminkans och Emma P:s boktema!

Kommentarer
Postat av: Mary Melody

nu blev jag suger på att köpa hem massor med nytt smink !

jätte fin blogg !

2009-05-16 @ 11:41:32
URL: http://mabbo.blogg.se/
Postat av: Fia

Mary Melody! Gör det! Det finns nästan inget bättre ;).

Kul att du tycker det, jag kan inte ta åt mig äran för något, det är Sussies verk alltihop!

2009-05-16 @ 12:48:00
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Åh, vilka underbara grejer! Hoppas såklart att vi får se mkt på... Och tack för att ni gör reklam för boktemat, tycker det är så himla snällt! Fast nu får boktemat ta sommarlov ett tag...

2009-05-17 @ 18:38:08
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Fia

Emma P: Det ska ni definitivt få göra. Vad skönt att höra att du uppskattar det. :) Jag kommer sakna boktemat.

2009-05-17 @ 20:37:15
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Vad kul! Ocj ja, jag kommer med sakna boktemat, men just nu vet vi helt enkelt inte vad vi ska hitta på, och dessutom så är det rätt skönt att ta lite semester från det. Hoppas att boktemat är tillbaka med förnyade krafter till hösten, och om inte boktemat återuppstår så misstänker jag att vi hittar på ngt annat tema...

2009-05-18 @ 10:02:45
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Inthemake

Åhh vilken härlig shopping ;)

2009-05-22 @ 15:32:27
URL: http://inthemake.se



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0