Sussie´s Saga -

Sephora by OPI; Mermaid in the shade


OPI gör ju som känt samarbeten med olika företag, däribland Sephora, en stor, amerikansk skönhetskedja. Lite som Kicks, fast enormt mycket större och med ett otroligt sortiment! Sommarkollektionen Sephora by OPI Mermaid in the shade får mig att dräggla och pipa okontrollerat. Vill ha vill ha vill ha! Gröna, blåa och gråa nyanser, som direkt uppstigna ur det grekiska havet, vackra nog åt en gudinna. Jag kan nästa höra Ariel brista ut i sång, eller nej, det var ju jag! Det är så synd att inte Sephora skeppar till Sverige, och det verkar inte bli några framsteg på den fronten. Om du ska till USA i sommar, missa för allt i världen inte Sephora, ett mecka för beauty junkies och sminkgalningar. Färgbeskrivningar av Mermaid in the shade hittade jag på latestbeauty.com, en blogg/community/forum, men det berättar jag mer om sen.
  • Water Baby (an opaque silver)
  • Mermaid to Order (shimmering green-blue)
  • Lagoon-a-Beach (shimmering light blue)
  • Just a Fairy-tail (shimmering silver)
  • Underwater Fantasy (shimmering cornflower blue)
  • Blue Grotto (deep ocean blue)

Jag tror inte att jag kan leva utan Mermaid to Order, Blue Grotto och Water Baby. Vilka skulle ni vilja lacka tosingarna och våfflorna med?

Här hittar du lacken.


Kommentarer
Postat av: Emma P

Men Fia!!! varför gör du på detta viset?! Usch, nu vill jag ju med ha, och så finns inte sephora här, usch sverige är ett sånt u-land när dte gäller smink:(

2009-05-26 @ 23:27:34
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

Måste hålla med emmaP, fia du är hemsk!! ^^

2009-05-27 @ 00:05:02
URL: http://bakomsagan.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ååh vad man blir sur på sverige ibland! För de lacken var vekligen underbara!

2009-05-27 @ 15:37:58
URL: http://lithia.blogg.se/
Postat av: Fia

Emma P! Jag vet inte! Jag måste sprida min ångest och slippa vara ensam i min misär! ;) Jag vet, det är så tråkigt. Det finns ju en fransk Sephora-sida, men de skickar bara inom Frankrike. Våga utvecklas, I say!



Suss! Hehe, jag är en riktig bad-girl. ;)



Johanna! Jag håller med. Jag vill bära Mermaid to Order, smeka fötterna längs en strand i vattenbrynet i solnedgången och smutta på en Mojito i en svepande klänning. Åh, jag kan verkligen förlora mig i alla assocciationer jag får till dessa lack. Jag undrar om vi borde mobilisera många och bombardera Sephora med frågor om när de kan börja skeppa till Sverige? ;)

2009-05-27 @ 17:43:53
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0