Sussie´s Saga -

Dagens med ihpone!

Sådärja, då har jag hunnit med en sminkning och fotat med min nya telefon! Bilderna blev bra faktiskt, var lite oroligt hur jag skulle göra nu.. lite knepigt å fota med kameran eftersom den utlöses av en touch på skärmen, men jag får nog in tekniken :)



En enkel sminkning idag, ville prova pigmentet goldglow(som ligger på ögonlocket)  från mus och hade ändå ganska bråttom, och brunt och guld går ju fint ihop :)



Misslyckades med eyelinern idag, men det är ingenting man kan göra åt nu precis.. ^^



Här ser man lite bättre hur färgerna ligger. började med en blending borste och färgen forrest och la in dig i globlinjen och suddade, sen bara på med goldglow på ögonlocket. simpelt simpelt!



Jag vill nog byta design här på bloggen.. Vill jusa upp den lite och göra själva "Inläggs" delen bredare.. men jag kan ju som sagt inte ett jota om sånt här så jag ska försöka leta upp någon kunnig person!

Kommentarer



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0