Sussie´s Saga -

Eureka!

Hej på er igen! Jag är en hemskt dålig medbloggerska, för inte tala om dålig bloggerska, men till mitt försvar har jag att jag inte har använt mer smink än mascara och fyllt i ögonenbrynen vid väl valda tillfällen. Smink är inte så nödvändigt när jag byter däck på bilar, städar och spelar UNO. Däremot målar jag naglarna lite då och då, och söndags kunde jag inte motstå frestelsen att använda Locavore från Rescue Beauty Lounge. Men glitterlack är ju en pest och pina att avlägsna, och igår skulle det väck. Jag började gnussa med remover och sparkade min olyckliga stjärna i stjärten och undrade varför jag utsätter mig för detta. Men då plockar en av ungdomarna fram en burk nagellacksremover från Depend, som man liksom doppar fingret i, så försvinner lacket. Nu till anledningen till att inlägget får heta Eureka!
Denna burk, kombinerat med vanlig nagellacksremover gjorde avlägsnandet av glitterlacket lekande lätt i jämförelse med tuss och gnuss. Först gnussade jag med remover, sen dippade jag naglarna ett par gånger i burken, och sen gnussade jag bort det sista! Helt fantastiskt! Fia rekommenderar starkt!



Dessutom funkar den oerhört bra till vanligt nagellack, det försvinner i ett nafs! Så ut och köp, och nu behöver ni aldrig mer tveka över att välja glitterlack. Woho! Dessutom finns den även i en miljövänlig version.

Hoppas ni alla mår bra. Jag åker hem på ledighet om en vecka, och det ligger massor av smink som väntar på att testas, och även en liten pryl från Frankrike ska visas. Puss på er. :D

Kommentarer
Postat av: suss

jag älskar den där burken, väldigt bekvämt när man byter nagellack varje dag ^^

2009-10-22 @ 23:42:43
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0