Sussie´s Saga -

Feber

Har varit utslagen i ett par dagar med hög feber, som äntligen börjar ge med sig! eller så är det alvedonen som gör sitt.. aja. jag hoppas iaf att det är borta.. Orkar inte ligga sjuk nå mer.
Har alltså inte hänt så mycket i min värld alls, faktiskt..
Men måla naglar kan man göra när man är sjuk, och leka med inställningar i iphone kan man också göra! Så här är dagens lack

MUS - Josefine på naglarna


(Den rosa färgen är inte förstärkt, det är bara den som visas i färg, den är verkligen sådär härligt skrikig)

Kommentarer
Postat av: Emma P

Åh, vilken ljuvlig rosa! Nu blev jag med sugen på rosa naglar... Ska dock framlida en nagelllackslös vecka på jobbet, Greener ska av om ett par minuter...

2009-10-18 @ 23:18:26
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: suss

EmmaP: ja den är så där härligt skrikbabyrosa :D Usch, nagellackfri.. det kan nog inte jag vara skulle ja tro :p

2009-10-19 @ 00:30:20
URL: http://sussiessaga.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0