Sussie´s Saga -

Mörk Czarinna

gav mig på dom nya produkter en gång till och försökte skapa en mörk czarinna look.



Är relativt nöjd med denna förutom att den var mycket snyggare i verkligheten!



I vanliga fall börjar jag å lägga den mörkaste skuggan å jobbar mig uppåt, men eftersom jag har en tendens till å sota allt för högt upp gjorde jag tvärtom, alltaså först 24k, sedan tribecca i globlinjen och till sist cupol på ögonlocket. allting ligger på en grund av high tech lighterr cleo, och det verkar som om ja inte är allergisk mot dom längre! Därimot måste jag säga att det var värdelös för creasing, på kvällen satt inte ens cupol kvar på ögonlocket. Hade ingen annan primer än high tech lighter



Men ja ska inte uttala mig för tidigt, detta är gårdagens, idag provar jag också high tech lighter men på en bas av den ljusa ur cover all mix



Här är helheten! med röda läppar till :) Knasig FOTD faktiskt.. men men



Och sista bilden, nu ska jag sluta terra er ^^ Puss å kram


Kommentarer
Postat av: Emma P

Otroligt vacker look tycker jag, snyggt sotat... Är lite sugen på en hi tech lighter. sminkan avråder mig, men tror att dte skulle kunna funka på en annan bas, de verkar ju ge sån himla intensitet åt skuggorna! Hur är den så tycker du? Alltså förutom att den creasar, är den bra att jobba med?

2009-10-03 @ 00:42:51
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: Suss

Köpte high tech lighter på klubbkvällen och gjorde swatches på allt jag köpte, med high tech och utan. Och OOOJJ vilken skillnad! Idag körde jag på en bas av primer, sedan high tech lighter, otroligt MKT bättre, fortfarande lite creasing men inte som denna sminkning! Jag tror man nog kan leta sig fram till den perfekta blandningen av primer+high tech. Sen att jobba med, dom är ju otroligt kletiga, nu har jag bara använt den 2ggr, men om man applicerar tuuuuunt tunt av den, låter den sitta i kanske 30 sek är det inga svårigheter att få till en fin sotning, och jag skule gissa på att det funkar prima för pigment som är dammiga i vanliga fall, just med tanke på hur kletig den är! Jag tycker du borde prova en basfärg, det är ju egentligen inte så mkt pengar å lägga ut, och passar det inte dig så behöver man ju inte köpa mer. Jag ska defenitivt köpa fler! sen tyckte jag mig läsa att du är känslig i huden, så prova i affär först och ha hela dagen känns ju som en plan faktiskt, då jag faktiskt, för ett par år sedan reagerade på denna produkt!

2009-10-03 @ 02:51:32
URL: http://sussiessaga.blogg.se/
Postat av: Emma P

Oj, vilket långt svar, tack så mkt sötis! Ja, att testa i affär vore kanske inte så dumt... Ska se om jag kan komma mig för i veckan...

2009-10-03 @ 18:05:23
URL: http://sminkan.blogg.se/
Postat av: cilla

tackar tackar..detta var oxå skitsnyggt =) gillar nya looken på MUS speiellt Cupol, Siberia och Tribecca =)

2009-10-03 @ 21:31:47
URL: http://annaceciliaandersson.blogg.se/



Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


URL/Bloggadress


Kommentar


Trackback

RSS 2.0